28January

ACTIVITATS DE NADAL A L’IES SERPIS

Celebració de Nadal a l’IES Serpis amb múltiples activitats lúdiques i solidàries

El 20 de desembre es va viure el començament del Nadal a l’IES Serpis amb una gran oferta d’activitats, continuant amb la tradició d’altres cursos i incorporant noves propostes: mercadet solidari, recollida de joguets per a una ONG, concurs de pastissos i de postals, llaços de bons desitjos, escape room sobre economia, tallers de sabons aromàtics i de gomes elàstiques, joc de la por, joc d’escacs, activitats esportives diverses.

Mercadet solidari

La participació d’alumnat, professorat, personal no docent i AMPA va ser molt destacada. Per acabar la jornada, l’alumnat i el professorat de les diferents llengües, amb tots aquells que es van voler unir, van interpretat la nadala Jinger Bells en francés, valencià, castellà i anglés. Finalment, les mares de l’AMPA van col·laborar amb la dotació i el lliurament dels premis dels concursos convocats. Va ser una dia molt intens, animat i amb un gran esperit nadalenc. Gràcies a totes i tots per la vostra participació!

Mercadet solidari
Activitats esportives
Preparació dels pastissos per al concurs

BON NADAL I BON ANY 2020!