21June

Activitats de Nadal al Serpis

L’alumnat de l’IES Serpis ha participat activament aquest Nadal en els concursos POSTALS DE NADAL AMB DRETS HUMANS, NADAL A LES PORTES i VIATGE D’UNA GOTA D’AIGUA. En aquest vídeo es poden veure els guanyadadors dels premis atorgats per l’AMPA de l’Institut i una mostra dels treballs presentats.

Els premis dels concurs de postals amb drets humans han sigut els següents: 1r premi, primer cicle: Ana Garrido 2B. 1r premi, segon cicle: Noa Perez 4t ESOD. Mencions: Sara Bustos 1r ESO E, Vega Llorca 2F, Saray Valencia 4P, Marc Escorihuela: 4t D. 1r premi format digital batxillerat: Ángela Perez, 2n Batxillerat mixt

El 1r premi de Nadal a les portes ha sigut per a la classe de 1r ESO F i una menció per a la classe de 1r d’ESO G per ser la més sostenible.

El concurs CÒMIC Viatge d’una gota d’aigua, ha estat organitzat pel Departament de Biologia i Geologia per a l’alumnat de 1r d’ESO. La gunayadora ha sigut Jimena Polo Salcedo de 1r ESO A.