11December

Celebració de la festa de Tots Sants a l’IES SERPIS «ESPANTA LA POR»

L’IES Serpis celebra la festa de Tots Sants amb els diferents departaments de llengua: anglés, francés i valencià. En cadascuna de les llengües es pot trobar representada aquesta festa tradicional anomenada Halloween en la tradició anglosaxona.

L’alumnat de 2n de Comunicació Audiovisual i de reforç de Valencià ha participat en un joc per espantar la por jugant amb els monstres de les llegendes valencianes tradicionals. Calia descobrir uns enigmes que hi havia en els codis QR al costat de diferents monstres que es trobaven per l’entrada de l’Institut.
Hem convidat també a participar en l’activitat a tot l’alumnat que vulga fer-ho enviant les respostes als enigmes per Instagram amb l’etiqueta #monstreserpis.