11December

«Conte-moi», contes africans en francés a la biblioteca del Serpis

El departament de Francés ha organitzat una activitat amb contes africans interpretats pel camerunés Samuel Mountoumnjou, professor d’idiomes i contacontes. Aquesta interessant activitat s’ha desenvolupat en dues sessions: la 1a, per a l’alumnat de francés de 2n i 3r d’ESO no plurilingüe; la 2a, per a 3r d’ESO plurilingüe.

En la 1a sessió, s’han contat tres contes amb una temàtica i moralitat diferents: La danse de l’autruche (el ball de l’estruç), Le singe et le crocodile (el mico i el cocodril), L’âne et le crocodile (l’ase i el cocodril).

En la 2ª sesión: Adaka, L’éléphant qui perdit son oeil (l’elefant que va perdre el seu ull), L’envie et la jalousie (l’enveja i els cels)

«Ha sigut un moment divertit en el qual tots -alumnat i professorat- hem interactuat i ens hem commogut per la bellesa dels relats», ens comenta la professora Ana Romà.