24May

Dia internacional de xiqueta i la dona en la ciència

Activitat per a l’alumnat de 1r d’ESO: Xerrada de la científica María José Arámbul Anthony, investigadora predoctoral en Biotecnologia al Centre d’Investigació Príncep Felip.

María José ens recrearà el dia a dia d’una científica emprant com a fil conductor la llibreta de laboratori: el diari d’una científica. També ens farà un breu resum de la investigació que porta a les mans. La xerrada es farà dues vegades de manera presencial en 1r ESO A, a les 8:55 h, i a les 11:15 h, en 1r ESOB. La resta de grups de 1r ESO seguiran la ponència per videoconferència des de la seua aula de manera que tot l’alumnat podrà interactuar i fer preguntes a la ponent.

Exposició del mes:  “Febrer, la xiqueta i la dona en ciència”

Des dels departaments STEM, i amb motiu del dia de la xiqueta i la dona en ciència, presentem l’exposició a la biblioteca del Serpis de llibres de ciència: llibres d’assaig, científics, monografies, de referència o consulta, biografies, ciència-ficció, còmics… escrits majoritàriament per dones de ciència.

L’exposició romandrà oberta al llarg de tots els dies del mes de febrer.

Esperem que us agrade!