06August

DOS ALUMNES DE 2n BATXILLERAT A LES OLIMPÍADES DE BIOLOGIA

Joana Mestre i Maxi Iosub, alumnes de Biologia de 2n de Batxillerat de l’IES Serpis han participat a la “XVII OLIMPÍADA DE BIOLOGIA” celebrada a l’Aulari Interfacultatiu del Campus de Ciències de Burjassot a la Universitat de València. Divendres 21 de Febrer ha tingut lloc la Fase Autonòmica de l’Olimpíada i durant dues hores i junt a 498 estudiants més, Joana i Maxi han pogut fer un examen de 100 preguntes de tipus test relatives al programa de l’assignatura de 2n de batxillerat i 1r de batxillerat que figura en el Decret 102/2008. Els estudiants que resulten guanyadors/es de l’Olimpíada seran 10 i rebran una ajuda per a l’estudi per valor de 1000 euros. La comissió avaluadora també seleccionarà els participants en la fase nacional que tindrà lloc a la Universitat del País Basc. Us desitgem moltíssima sort!