13July

El COR del Serpis actua en la recepció de Nadal de l’Ajuntament de València

Com tots sabeu, el COR del Serpis continua any darrere any treballant amb l’alumnat que gaudeix de cantar. Aquest any acudírem a la IV Trobada de Cors Municipals de la Ciutat de València i vam ser convidats per a representar a tots els cors de la ciutat en l’acte de clausura que el batlle fa als treballadors de l’Ajuntament. Així, vam començar a treballar de valent duplicant assajos i augmentant el repertori.

Eixe dia, tots vestits amb les noves samarretes identificatives del COR Serpis, ens portaren a una sala amb una estupenda acústica i començàrem a assajar.

Tots contents, començà l’acte amb la interpretació de sis cançons. Les tres primeres: un canon en anglés, un cant al somni de pau dels xiquets i l’Himne de les Ciutats Educadores. En la segona part vam interpretar tres nadales valencianes tan emblemàtiques de la nostra cultura com «En temps de Nadal», recollida en Altea, «Acudiu amb les guitarres», originària d’Algemesí i la ben coneguda «Done’m l’asguilando».

L’atenció de l’alumnat era màxima i el seu comportament meravellós. Així que l’experiència mereixia la pena veient la satisfacció de les i dels alumnes gaudint de cantar i fent-se fotos amb el batlle.

Voldria agrair la col.laboració dels professors que ens van acompanyar i el recolzament de l’AMPA i la Direcció del centre.

BON NADAL! Pilar Ferrandis, professora de Música de l’IES Serpis