24May

El Departament d’Orientació amb l’alumnat del Pràcticum

Reunió entre El Departament d’Orientació i els alumnes del pràcticum de la Universitat de València.

El Departament d’Orientació, encapçalat per les Orientadores Patricia Expósito i Marta Laporta ha contribuït en la formació dels alumnes de pràctiques del Màster de Secundària de la Universitat de València amb una ponència que ha tingut lloc a la sala d’usos múltiples de l’institut. La ponència ha tingut com a objectiu informar i donar a conèixer les principals funcions, línies de treballs i tasques que el departament d’orientació du a terme.

La fluïdesa en la interacció entre els alumnes de pràcticum i les orientadores ha resultat molt positiva i de gran interès per a l’alumnat. El departament ha proporcionat a l’alumnat material de gran interès per a la seua memòria de pràcticum.