17September

EXPOSICIÓ “OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE (ODS)”, 16 objectius inclosos en l’Agenda 2030

L’Exposició que a hores d’ara es troba al hall de l’institut i que romandrà la setmana de l’1 al 7 de març, forma part i és la continuació d’un projecte Europeu anomenat «Young Innovador Lab» coordinat per la Universitat de València, el Jardí Botànic i el  departament de Biologia i Geologia. El projecte va començar  el curs passat amb l’alumnat de 4tESO i actualment es continua amb els mateixos alumnes en 1r Batxillerat. L’objectiu general del projecte es abordar problemes socioambientals, i en particular el canvi climàtic, valorant la seu gravetat actual i en el  futur si no es prenen mesures. Divendres 5 de març tindrà lloc una sessió de treball que es durà a terme per la coordinació del projecte i s’abordaran problemes i possibles solucions relacionades amb el ODS. Més informació del projecte la podeu trobar a la pàgina web del centre en projectes d’innovació.