11December

Hanbol a l’IES Serpis

El departament d’Educació Física ha organitzat una activitat Complementària a través de la Federació d’Handbol de la Comunitat Valenciana i el seu programa Esport Escola, pel que volen fer arribar este esport a tots els centres d’educació primària i secundària. Ha vingut Inma Navarro, una experta i practicant de l’Handbol a impartir una Unitat Didàctica d’iniciació a tots els grups de 1r i 2n de l’Eso.L’activitat s’ha realitzat a les instal.lacions del centre, en horari lectiu, aprofitant les 2 hores d’Educació Física dels esmentats grups.La majoria de l’alumnat no havia mai practicat este esport i han après les regles a través de jocs i partits. Al finalitzar la Unitat Didàctica han fet un treball escrit, on han expressat la seua opinió personal. Entre les opinions trobem «m’ha agradat practicar un nou esport, he aprés molt i ho he passat molt bé» «és un esport molt divertit, ja que sigues més o menys bo jugant, sempre ets important per a l’equip» o » les normes són molt fàcils d’aprendre i fan que l’esport siga molt divertit».Esperem que el nostre alumnat seguisca practicant i passant-ho bé amb l’Handbol !!»

Verónica Ponsoda

23/11/2019