31March

L’alumnat de l’IES Serpis visita el port de València

L’alumnat de 3r d’ESO i 4t de PR navegaren pel port de València en un vaixell amb un guia representant de l’autoritat portuària

El passat 10 de març l’alumnat de l’IES Serpis va visitar el port de València en una activitat organitzada pel departament de Ciències Socials, com en cursos anteriors. La visita guiada va consistir en visitar les diferents instal·lacions del port per tal de conéixer l’activitat econòmica que es du a terme actualment, la història i l’evolució que s’hi ha produït.

L’alumnat i el professorat participant van gaudir del passeig i van tenir l’oportunitat de conéixer ben de prop un dels llocs més singulars i actius de la nostra ciutat. Una experiència molt didàctica i interessant.