12April

Lectura de poemes de Carmelina Sánchez-Cutillas per l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’IES SERPIS

VALENCIA 2020-10-06 La regidora de Gestió de Recursos, Luisa Notario, presidix l’acte de Cloenda del Voluntariat pel Valencià 2020.

L’acte es va celebrar a l’hemicicle de l’Ajuntament de València com a cloenda del Voluntariat pel Valencià 2020 aquest darrer dijous 3 de desembre. Van presidir l’acte la regidora de Gestió de Recursos, la representant d’Escola Valenciana i el cap del Gabinet de Normalització Lingüística.

Hemicicle de l’Ajuntament de València on l’alumnat de 1r de Batxillerat va llegir els poemes de Carmelina Sánchez- Cutillas

Enguany se celebra l’any de Carmelina i també s’està preparant una ruta literària per la ciutat dedicada a l’autora que prompte s’inaugurarà. Hem sol·licitat una exposició sobre la seua obra que esperem que arribe prompte a l’IES Serpis.