13July

LES MILLORS LECTURES PER A L’ALUMNAT DEL SERPIS

Web sobre les lectures preferides de l’alumnat de l’IES Serpis

Cliqueu en la web LECTURES QUE ENS AGRADEN de l’alumnat de l’IES Serpis i trobareu el que opinen sobre les lectures de classe, aquelles que recorden especialment perquè els han marcat o els han agradat més. Tenen una presència destacada els clàssics com Tirant, el Quijote, El llibre de les bèsties, La Celestina, Terra baixa, El lazarillo de Tormes, El retrat de Dorian Gray, Dràcula. També obres més juvenils i actuals com El món de Sofia; Tothom hauria de ser feminista; Xènia, tens un whatsapp; Cuentos de buenas noches para niñas rebeldes, Misteris S.L., etc.

A més, els joves lectors comenten el tipus de treball que prefereixen fer sobre les lectures obligatòries, que també els agraden: predomina la tertúlia dialògica i el booktràiler, però també la recerca d’informació sobre l’obra, l’adaptació dramatitzada o el comentari literari.

A què esperes per enviar-nos la teua lectura preferida? Pots fer-ho en format de vídeo, àudio o text. Els teus companys i profes agrairan la teua recomanació.