08December

L’escriptora Teresa Broseta visita el Serpis

UNA ENTREVISTA AMB MOLTES LLETRES

Notícia redactada per H.E., alumne de 1r ESO

El dijous 14 d’octubre del 2021, va venir Teresa Broseta a l’IES Serpis perquè els alumnes de 1r de l’ESO li feren unes preguntes sobre els seus llibres i sobre com fa les coses quan escriu.

Teresa va estar en la biblioteca del Serpis, des de les 8:00 h fins a les 11:15 h del matí​ amb els xiquets i xiquetes i els seus professors.

Teresa ens va explicar coses sobre ella i com treballa. Sobretot ens va indicar que llegir és més que unes quantes paraules. Tota l’entrevista va transcórrer amb preguntes intercalades amb històries. Cal dir que van ser moltes preguntes i variades.

Algunes de les respostes que més han destacat han sigut, entre altres:

-D’on traus la inspiració?

-La trac de la vida.

-Si hagueres d’emportar-te algun llibre dels teus a una illa deserta, quin agafaries?

-Agafaria el primer que vaig escriure La botiga del Carme perquè va ser el qui m’obrí les portes de l’escriptura.

I un muntó de més frases.

A la fi, Teresa Broseta va firmar alguns llibres que van portar els alumnes.

Teresa Broseta signa els llibres de l’alumnat
Teresa Broseta discuteix les seues obres amb l’alumnat