08December

Projecte “El poder de les fruites i les verdures”

L’ alimentació és una de les activitats més importants per a als adolescents. A partir dels aliments que consumim, obtenim nutrients que ens aporten la matèria necessària per a elaborar noves estructures. Les fruites i les verdures contenen vitamines que el nostre organisme no pot sintetitzar i per això n’hem de prendre en la dieta.

El projecte elaborat per els alumnes de 3r d’ ESO en l’assignatura de biologia i geologia dona a conèixer a tot l’alumnat i professorat del centre la importància d’integrar en la nostra dieta fruites i verdures de temporada. Cada fruita i verdura inclou un codi QR on queden reflectit el seu nom comú i científic, les característiques més importants, el temps de sembra, curiositats i una recepta de la dieta mediterrània.