08December

Setmana de la Ciència ’21

Alumnat de 1r de Batxillerat participant en la Setmana de la Ciència

En el marc de la Setmana de la Ciència l’alumnat de batxillerat de Biologia i Geologia ha pogut gaudir de les activitats que la Fundació de l’Oceanogràfic de València ha preparat amb l’objectiu d’apropar la ciència a tots els nivells de la societat. La Jornada, anomenada “Trobades científiques, desperta la teua vocació científica!«, ha tingut lloc aquest dimecres 3 de novembre a les 18:30h a les instal·lacions de l’Oceanogràfic.

L’equip científic de la Fundació els ha explicat de primera mà “com es du a terme la ciència” o “què significa ser científic o científica”. A més, l’equip ha parlat de forma propera a l’alumnat de la seua passió i dedicació, ha relatat la seua experiència personal en el món de la temàtica i ha contat com els resultats dels seus treballs estan ajudant a la conservació de les diferents espècies. Posteriorment, els alumnes i les alumnes han pogut entaular una conversa amb l’equip de la Fundació i han fet preguntes que han ajudat a impulsar i dirigir el seu futur professional.