23October

Trobada amb l’escriptora Clàudia Serra

Clàudia Serra amb l’alumnat de 1r de Batxillerat en el pati de l’IES Serpis

La dramaturga i crítica literària Clàudia Serra, guanyadora del premi d’Escriptura de Creació de la Universitat de València (2014), ha vingut al nostre centre per comentar amb l’alumnat de 1r de batxillerat l’adaptació que ha fet de l’obra de Santiago Rusiñol L’Heroi. Així hem participat un curs més en el programa Autors a les Aules de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua gestionada per la Fundació FULL desenvolupada dins del Pla Valencià de Foment del LLibre i la Lectura 2017-2021.

Es notava que als alumnes els havia agradat l’obra i així han pogut preguntar-li a l’autora el que els interessava i llegir una escena. Ha sigut molt agradable la trobada literària en el raconet del pati. Esperem que l’alumnat represente l’obra animat després d’aquesta lectura dramatitzada.