31March

Valencianada 2020. Participació de l’alumnat de 1r de Batxillerat

Alumnat de 1r de Batxillerat de l’IES Serpis participant en la Valencianada 2020

Més de 2.300 alumnes procedents de 38 instituts han protagonitzat la Valencianada aquest darrer dimecres 12 de febrer. Podeu seguir les fotos i el treball realitzat en les etiquetes: #VLCda20, #VLCda20iesserpis.  Aquesta activitat de geolocalització ha incorporat en l’APP de realitat augmentada noves activitats. A més de respondre unes preguntes relacionades amb els llocs que visiten, l’alumnat ha participat amb diverses activitats de caràcter científic, social o literari. A més, s’han localitzat les barreres arquitectòniques presents a la ciutat i s’han mesurat els decibèls en diferents punts de València per tal de fer un mapa sobre la contaminació sonora de la nostra ciutat. Una experiència cívica en la qual totes i tots han col·laborat i han gaudit.

Diferents imatges en Instagram de les activitats realitzades en la Valencianada